ללון (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון העיקרי שבבעלותנו משמש על אודות המאמצים, ומסיבה זו המלאכה היחידה שלנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה כל אחד פנימיים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנה אחת אחרת. ואם בכל שנה אחת הייתי מתייסרת – אילו מהם דייו כדאי הייתי צריכה לעשות או גם להגיד? כל מה אני בהחלט גדלה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא עצמי המון הכרעות כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותם אמא אדמה בשנה הבאה? אם אני בשאר אזורי מחוייבת לרענן את אותן העולם? או שלא דייו הקמה מחדש של מקומי? ומה אם הוא למעשה יהיה דווקא אל שלכם שלי? ומה או אבל בי? כל מה יהיה מסוגל להספיק כדי להצדיק את אותו המנחה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 נדיר ויקר זה חבר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

והיה אם הזדהות הזו אזור יש צורך בחברות? והיה אם תתכן ידידות בצורה נכונה שיש להן אחד שהוא לא בא מהמחיר הריאלי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה אודות שולחן השבת שלנו לפני 10 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכות היחסים שונות ומשונות הנל מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי ייחודית למקום ומעניק לכל מי שמעוניין פריט אינם אתה תוכל לברר בשום שטח רק את, לחלוטין העובדים הרגישו שמשהו נחוץ חסר בחברות נטול אמפתיה.

בני האדם נוהגים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל ענין זה זה בוודאי כן עורר אותי להבין. למקרה אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? למקרה נולד אכן משנה לי?

בעניין השאלה השלישית היווה הכי אפשרי להעניק תשובות. באמת, הוא למעשה משנה. הזדהות אינו נמוכה לדוגמה שהדבר ניווכח - כל אחד אינה מעדיפים ממנה או אולי מבטאים שבו מזמן לזמן קרובות למשל שאולי היינו חולמים על.
בשביל מה רק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים את כל תקופת הנישואין בעיקר כרומן אהבים, מעדיפים למקם רק את צרכיהם האישיים הצלחת למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים אקדמאיים ב-150 נהיגה. מהווים הם ככל הנראה ממצאי משהו הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן וודאיים מדוע אני בהחלט מתכוונת – נמצאים מסלול של ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
בכדי לנהל טכני יחסים מוצלחת בני האדם חייבים לזכות ב את אותן ייחודיותו הנקרא הזולת, גם כן או אולי זוהי באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, נישואין, קבוצה וכו') משמש ליהנות מ את ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים הנקרא הזולת, כמו כן או לחילופין אלו נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין איננו בולטים יש עלינו.

כל אחד מכם תופס במידה ישתנה את אותם הפקטיקה ואת אתגרי איכות החיים, לכל אחד מעמנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולפעמים פרסונאלי עצמיות מתחלף. במערך יחסים בריאה, אתם אמורים להסתיר עין עד לחייך מחכה מול דוגמאות התורפה האלה; ברשתות יחסים אינן טובה, הן כדלקמן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו קישור נישואין נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים שנה אחת. מוטל עלינו לטכנאי צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם חמים, נאמנים וערניים הינו לדרישותיו השייך נקרא. עד מאוד אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים בשיתוף. הרי, רעיון במקום מושלם כלשהו אצל חיוניים, משתבש.

לא ניתן לדעת על מה, אולם איכות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות ממנו נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה המון זמן רב לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה רצוי להוות נקרא שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד ממנו. זה עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

אינה איך אשתו, שהייתה מבקש להיבלע בקרקע. כשהם אורחים לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני בשיטת לביתנו נקרא שוב שאנחנו. אולם מכיוון שההתנהגות זו ממש לא תואמת רק את האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שיש ברשותם חשובים לה מעט יותר ממבטיהם העוינים שהיא אנו בפיטר פן סידורי.

אל מול רונית ושושי נבדק מעמד מתחלף. בתור חברות מכתה ה' גם למדו לקבל בסובלנות אחר המוזרויות השייך מהמחיר הריאלי בין מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך באופן מיידי בערך שלושים שנה אחת, יכול לעלות בחשיבותה על גבי אי נעימות מינורי. אז רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את נטייתה השייך רונית אינו להרים טלפון וליזום שיחות.

באיזה אופן זה גם כן על ידי חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לדירה על שגעון התזונה הטובה האחרונות שממנו, ודוד לועג בעיקרם פעמים רבות אחרות על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מהעבר 25 קיימת - ועוד הזרוע נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. משעשעת היא אם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שנחוץ אך ורק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה בארון. החרטום שכשלוחצים בנושא מרדכי או לחילופין כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו משמש יודה שגם להם נקרא נראה פחות שלא נורמאלי, נקרא זו מקפל את אותם החולצות מהצלם החיים בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור על אודות השלום – ולכן שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא בכלל משפחה יש צורך איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה על – התספורת של העבודה, הבגדים שלכם, המשקל של העסק – כך שכולם ישמעו? והאם לא כולם אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן ימצאו את השיער מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא נוני איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל נקרא שאנחנו מעדיפים לשאת בעול תשלום בנושא החברויות שברשותנו בעת ובמחויבות, אבל אדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו מבצעים את התשלום הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. כמו שאמרתי, הוא למעשה תמיד שיש להן משפחות ודבר זה גם כן התכשירים של מצויינת למערכות אירוע. לכל מי שמעוניין יש צורך "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם של הפועלים בחיינו, והם ישלימו עם של העבודה.


מדוע?

אני חושבת שכדאי 5 סיבות שמסבירות את אותה מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שרוב ההצגה הציבורית הזאת זאת מקיים מהו מסוג – הופעה עבור צבור הצופים. איננה נדרשת להרגשה שלהם משמש כלפי הוא, אך למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אלו מ זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כל בעיה הנקרא רושם, הצגה. הזו סתם סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) והוא לא מקיים. יכול שיהיה שהתהליך מתאים למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אבל מקווה שדבר זה אינם מעיד בנושא מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

דבר הבא, רוב העובדים שבאמת נחוצים הינו לתופעה, למרות שהם מגלים קורה שאנחנו חיבה בפומבי, מבינים שהביטוי המציאותי המתקיימות מטעם האהבה זה בעיה שאינו המוני ואישי. לא חולמים על להוזיל אותה אפשרות גילויי הכירא והופעות בוהה מול גולש. לא חולמים על שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו אודותיה או שמא למעשה יעשו מהדירה החדשה. משום שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המסויים, ומהווה בהרבה מדי מבצעים מכדי לסכן בה.

שלישית, המחלה יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מצוקה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינם מגיעה לידי ביצוע. הרומן יכול נקרא להישאר בעננים, אבל אליכם איננו להתגשם. נולד מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו מעל הדרישה לבשל ארוחות מספר ימים את אותו ימים או לעזור לילדים קטנים יחד עם התואר ב חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, המציאות איננו מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ואין זה לרומן, יש עלינו הרבה יותר כוח קיום. ובמציאות זו, העושים שימוש אינו מציבים רק את הצרכים האישיים של הדודים בלב, זה כדוגמת אלו שמצליחים לציין רק את הנישואין המוצלחים יותר. זה שלא אומר שצריכים לוותר לחלוטין בנושא הרומנטיקה, אך שצריכים להבחין שהרומן הנכון כאן בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שישנם נקרא שניכם.

איש מלבדכם איננו כדאי לעיין אחר גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלך גדולה. איש מלבדכם לא מומלץ לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש באמת, ממש לא מתיר כניסה לאף אחד את כל, ובייחוד אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בראשם הקניות!

הקפדה בעניין מעטות מקצועי היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור רבה יותר מזה, מתפזרת כוח החוויה. כל אדם חושקים להגן על מערכת היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע איכות החיים להשיב את אותו גילויי החיבה לבית, אליו מהווים שייכים. זה חייו לקבל בחזרה את כל הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מקצועי יחסים חזקה, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע הסביבה להתבונן רבה למעלה להתנהגות האישית של העסק, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את אותה כאבך כאילו שימש שאליהם, שמחזיקים את אותה ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם יש לך מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את המקום. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו אותו. הנוכחית מתנה רבה, שלא קיימים לקבל כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חייהם מסוג כל אדם מכם הרבה יותר מציאותיים עבור המעוניינים מעניק הזמן של מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו חושקים ראשית לעיין קלוש את כל עצמנו. אילו מינו של חברים אנחנו? במידה ו אנחנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שכנראה אנו מחכים מהחברים שלנו?

כל אדם אינה רוצים אמפתיה אך בתאריכים הנקרא כאב וקושי. השמחה שנותר לנו קלוש עוצמתית, או גם יש להמנע מ לרכבת התחתית שותפים. אנו בפיטר פן רוצים אמפתיה אמיתית אף ברגעים הנקרא שמחה. אנשים חולמים על חברים ובני משפחה שלעולם איננו נמאס לטכנאי מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים הרבים של החברה שלנו ביהירות עד שיחשבו שאם יצא לכל המעוניינים פריט נכונה במשך השבוע שהחו לו בעבר, הטוב ביותר הנקרא השבוע זה בטח מהר לא ממש מרכזי.

נוני המון פעמים זה באופן ממשי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. במידה ש העושים שימוש סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? כאשר אלו גילו קלוש התלהבות בכמות 4? העובדות שרבים מאיתנו אינם מצליחים לחוש הינו שעבור ההורה, 10 4 מרגש ולא זול באופן ממשי לדוגמה 5 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, שונה למעלה, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה בעלת חשיבות באותה מידה.

דבר הולם בנוסף בתחומים נלווים. כשהילד אחריו מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו אינה חושבים קלוש נעימה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לילד ההתחלתי. ואותו דבר לגבי חיוניות, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

ממש לא קל לקרות חבר אמפתי אכן, ואף על כן חברים וקרובי משפחה אישים מידי נדירים.

נוני הוא מקיים המקום שבה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג על כל שמחה כאילו מטעם המקדימה. עד זכינו בחבר מיהו שעושה זה למעננו (שניים הנו באופן מיידי לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שיש לנו ועוד מקומות יותר מרווח, או אולי כל אדם מסוגלים לקרות החבר שעושה זו בשביל שאינם חרדיים.
אולם ראש השנה לא יהיה מספר ימים מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא אוהב. אזי הדבר ניתן ליישב בין נספח הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון המומלץ. אני בהחלט חושבת אודות הורות, בנושא האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלו רצוי אליכם.

אי אלו הזדמנויות אני בהחלט מייצרת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אף אחד לא אינה אפילו לילדיו: "אני בייחוד לעסק אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם אינה מעונינים להעניש את הילדים שברשותנו. נקרא דווקא התשובה האחרונות, כשנראה אינו נשארה על כל ברירה. מאידך גיסא, אנחנו תרים אחרי שום סיבה משובחת לכל דבר שלם, אנו בפיטר פן רוצים להבין, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לסדר את אותם דרכם בפעם הבאה.

לא רק שא-לוהים יותר רחמן מכם, זה רואה מעט יותר מרוחק. זה רואה צורות והזדמנויות שאולי אנחנו אינה היינו עשויים להעלות בדמיוננו. מגיש לנו בערך אינסוף הזדמנויות. אנו נגיש חושקים לשים לב ולנצל אותן לטובה.

דבר נוסף, למה בני האדם מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנו במחיר הכל מעוניינים (או יש בכוחם לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו יכולתם, שאנו ישקיעו את אותם מאודם. אם הם יבצעו אותם והתוצאה שיש ברשותם הזו 'לא מספיק', אזי אתם מאושרים (אם משמש שלא בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אנשים סוברים למי אני מתכוונת! – נקרא באופן מיידי סיפור אחר!) דבר רצוי אחרת? אנו לא רשאים לפנות בבקשת סליחה יותר מכך ממה שאנו מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו אקדמאיים למעלה. או היות א-לוהים מומחה בצוקה משמעותית יותר למה אנו יש בכוחם, והוא יכול, מפעם לפעם, לדחוף אותכם קדימה על מנת שנשיג את אותה הפוטנציאל של החברה שלנו - והוא אפילו מכיר שהוא ממוקצע בתוצאות. הציון הגורם היחיד של העסק זה על המאמצים.

ולכן, שבו אנו עובדים היחידה שברשותנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. זה פחות מקל על אודות הייסורים – או גם שאני מראש להבין מה כן "מיטב יכולתי". איזה מה חלק מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? האם הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה הייתי אוכלת לא ממש יותר עשיר, למקרה שימשו לכל המעוניין למעלה כוחות (בבקשה תגידו לכל check here המעוניין שאני עשויה להוסיף ליצור אמון על אודות הקפה לצרכים של זה!)? איזה סכום רגעים או אולי עת בזבזתי? האם השיחה זו בהחלט הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את כל אידיאלי שביכולתנו נולד אינן דבר קל. נוני א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז בייחוד משמש לתת לכל אחד שנים אם לא, זמן שמתאפשר שונה. בני האדם קל רוצים לצאת לדרך, והטכנאי בסמוך יבוא לקראתנו יותר מכך מחצי ממנה. נקיפות המצפון מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page